artOFFICE artFLOW artICLE
Kifinomult precíziós műszer, hatalmas teherbírás!

Tudnivalók az induláshoz!

1. Mi az artOFFICE?

Elektronikus dokumentumkezelő szoftver. Cége, szervezete, intézménye valamennyi iratfajtájának központi tárolását, nyilvántartását, kezelését, védelmét, publikálását végzi. Iratai és információi csoportosításának és keresésének széles skáláját kínálja az egyéni és csoportmunka igényeihez rugalmasan igazítva. Egyedülálló képessége, hogy beilleszthető csaknem bármilyen ügyviteli, vállalatirányítási szoftver alkalmazásba. Legfontosabb funkciói:

  • Az összes elektronikus iratfajta kezelése
  • e-mail kezelés
  • Archiválás, képkezelés, (artIMAGING)
  • Teljeskörű iktatás
  • Papíralapú irattár kezelés

2. Mi az artFLOW?

Workflow, azaz folyamatvezérlő, ügymenetkezelő szoftver. Rendszeresen ismétlődő napi munkafolyamatok automatikus irányítását, kontrollját, végzi. A tervező moduljával tetszőleges "megrajzolható" folyamatábra alapján bármilyen ügyviteli eljárást képes vezérelni elemi munkafázisokra bontva az egyes folyamatokat. Támogatja azok nyomon követését, a szükséges pontokon történő beavatkozást. Automatikusan összekapcsolódik az artOFFICE dokumentumkezelővel, ha az ügyekhez tartozó iratokat kell a folyamatba vonni. Az ügyek lépéseiben előírt feladat jellegétől függően automatikusan összekapcsolódik ügyviteli, vállalatirányítási, logisztikai szoftverekkel is. Így nem csupán egyszerű "irattologató" funkciókkal rendelkezik, hanem képes egy tetszőleges számú szoftverből álló alkalmazás-együttes teljeskörű irányítására.

A folyamat végrehajtásában érintett munkatársainak mindig épp azt a feladatot teszi az asztalára, amivel az adott pillanatban foglalkozniuk kell, legyen az egy számla kiállítása, egy szerződés jóváhagyása, egy levél megírása, egy iktatási munkafázis elvégzése, egy raktári cikk kiadása, egy ISO anyag kiadása, jóváhagyása vagy elolvasása, stb... Cége, szervezete vezetőit a megfelelő pillanatban tájékoztatja az összes szükséges információról, döntési igényről.

3. Mi az artICLE?

Elsősorban szolgáltatás jellegű vevői és szállítói szerződésekkel kapcsolatos átfogó nyilvántartás rendszer szoros elektronikus dokumentumkezelő, workflow és ERP rendszer kapcsolatokkal. A szerződések tételes adatkezelését támogatja a szokásos fő adatokon kívül részteljesítések, szolgáltatások, alvállalkozások teljes adatkörének bevonásával. Verziókezelés, automatikus szerződés irat generálás és korlátlan számú egyéb iratkapcsolat, workflow folyamat integráció jellemzi. ERP rendszerekkel kialakított kapcsolatával törzsadatok szinkronizálása mellett kimenő és bejövő számlafeladási funkciókat, várható bevétel és kiadás valamint kintlévőség és kötelezettség riportokat, munkaszámokhoz rendelt munkaórákat kezel. "Hidat" képez a szerződéseket bonyolítók és a gazdasági terület valamint a vezetés között.

4. Milyen cégeknek, szervezeteknek készült az "artSZOFTVER" család?

Az artSZOFTVER család az irodaautomatizálás eszköze. Iratokkal és az irodai számítógépeken futó szoftverekkel kapcsolatos munkavégzést támogatja és teszi hihetetlenül kényelmessé. Hatalmas segítséget nyújt minden adminisztrációs feladat elvégzésében, kapcsolódjon az csavargyártáshoz, önkormányzati feladatokhoz vagy kereskedelmi tevékenységhez. Ajánljuk a gazdasági élet bármely résztvevőjének, aki adminisztrációs feladatait a legkorszerűbb módszerrel szeretné kiszolgálni, cégét, szervezetét versenyképessé tenni.

5. Mekkora cégeknek, szervezeteknek készült az "artSZOFTVER" család?

Az artSZOFTVER család minimális licensz csomagja öt-felhasználós, felső határ nincs. A rendszer semmilyen formában nem korlátozza az iratok vagy ügyek mennyiségét, így a mikro-vállalkozásoktól a legnagyobb cégekig, szervezetekig a gazdaság minden szereplője élvezheti az előnyeit.

6. Milyen modulokat lehet, illetve kell megvásárolni az artOFFICE-hoz?

Az artOFFICE elektronikus dokumentumkezelő rendszer licenszdíja "széria tartozékként" tartalmazza az összes dokumentumkezeléssel kapcsolatos modult. Ezek az iratmozgatási műveletek kivételével lefedik az iratkezelés teljes vertikumát. (Az iratmozgatási folyamatok vezérléséhez az artFLOW szükséges.)

  • Az összes elektronikus iratfajta kezelése
  • e-mail kezelés
  • Archiválás, képkezelés, (artIMAGING)
  • Teljeskörű iktatás
  • Papíralapú irattár kezelés

7. Milyen modulokat lehet, illetve kell megvásárolni az artFLOW-hoz?

Az artFLOW workflow rendszer két fő modulból áll:

  • artFLOW futtató modul
  • artFLOW tervező, modellező, konfiguráló modul

A futtató modul az a keretrendszer, végrehajtó motor, ami működteti, bonyolítja az előre összeállított folyamat modell alapján az egyes ügyeket. Ez a használathoz kötelező tartozék.

A tervező, vagy modellező modul a workflow szoftver lelke. Az a tervező eszköz, amellyel össze lehet állítani és karbantartani tetszőleges számú és bonyolultságú ügymenet típust. A rendszer napi használatához, a folyamatok működtetéséhez nem kötelező kellék! Ha Önök megvásárolják, külső szolgáltatás igénybevétele nélkül állíthatják össze, tesztelhetik, módosíthatják saját folyamat modelleiket. Ha nem vásárolják meg, akkor ezt a feladatot a bevezetés során társaságunk végzi el.

8. Milyen költséggel kell számolni az "artSZOFTVER" család bevezetésekor?

Az artSZOFTVER család költsége a licenszdíj és a testre szabási, bevezetési szolgáltatások munkadíjának összege. A licenszdíj a felhasználók számának függvénye. Minél nagyobb a felhasználószám, annál olcsóbb az egy felhasználóra eső licenszköltség, azaz nagyobb csomag relatíve jelentősen olcsóbb árat jelent. Tájékoztatásként a maximum 5-felhasználós artOFFICE alapcsomag licenszdíja: 350.000,- Ft + ÁFA.

A testre szabási, esetleges egyedi kiegészítési igények sokfélesége, különösen az artFLOW-val vezérlendő folyamatok száma és bonyolultsága cégenként, szervezetenként változik. Ezért a bevezetési szolgáltatások költségeit az ebben való részvétel mértékének függvényében, az Önök igényeinek pontos ismeretében tudjuk meghatározni. Tehát mindenkori ajánlatunkat az alapvető elvárásaik és a lehetőségek egyeztetése után állítjuk össze.

9. Mennyi ideig tart az artSZOFTVER család bevezetése?

A bevezetések időtartama néhány naptól több hónapig terjedhet. Ez függ:

  • a felhasználók számától,
  • a konfigurálási feladatok mennyiségétől,
  • az esetleges egyedi kiegészítési, bővítési igényektől,
  • az esetleges egyedi integrációs feladatoktól,
  • a vezérlendő workflow folyamatok számától és azok bonyolultságától,
  • a megrendelői erőforrásoktól, mert a bevezetéshez szakembereink szoros együttműködésére van szükség.